Екстер’єр моделі NX став ще агресивнішим за рахунок широченної решітки радіатора, нових бамперів та великої кількості хромованих накладок. Світлодіодні фари навчилися ефективніше освітлювати простір перед автомобілем. Також, кроссовер отримав нові 18-дюймові легкосплавні диски та активний спойлер.
Внутрішній простір кроссовера має ряд оновлень, які стосуються мультимедійної системи та деяких дрібниць, розміщених на торпедо. Але найбільше вражає 10,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, який має мінімальні розміри рамки та вирізняється чіткою картинкою. Новий тачпад управління функціями дуже вдало лягає у долонь, що дозволяє комфортно користуватися мультимедійною системою. Серед цікавих опцій слід згадати такі функції як автоматичний 3-зонний клімат-контроль, електричне закриття двері багажного відсіку, поліпшена звукоізоляція, активний круїз-контроль та система автоматичного паркування. Загалом, виробнику все ж таки вдалося трохи поліпшити відчуття преміум продукту, яке можна відчути в німецьких автомобілях.
Під капотом Lexus NX 2018 модельного року розташований 2-літровий турбодвигун на 250 к.с. Цей сучасний агрегат створювався спеціально для активного драйву, тому більшість потенційних клієнтів віддадуть перевагу саме йому. Ще однією цікавою модифікацією вважається гібридний NX 300h, який поєднує електромотор та застарілий 2,5-літровий бензиновий двигун. За попередньою інформацією розгін до першої сотні триває менше 8-ми секунд незалежно від типу силової установки, при цьому середня витрата пального оновленого позашляховика знизилась на 5-10%.
В технічному плані роботи проведені по налаштуванню адаптивної підвіски, шасі та ходової частини, переглянуто ходи пружин, втулки та стійки поперечної стійкості. Багато рішень запозичені з нещодавно презентованої моделі Lexus LC 500.
На європейському ринку оновлений Lexus NX з’явиться не раніше осені 2017 року. Базова ціна на найменший кроссовер марки Lexus стартує з позначки у 40 тисяч євро...